.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعاليت‌هاي انتخاباتي زودهنگام يك جريان

در حالي كه مقام معظم رهبري نسبت به فعاليت‌هاي انتخاباتي زودهنگام هشدار جدی داده اند، اخيرا يكي از جريانهاي مدعي اصولگرايي، فعاليت‌هاي انتخاباتی خود را برای دوره بعد رياست جمهوري آغاز كرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي «شبكه خبر دانشجو»، اخيرا يكي از تشكل هاي سياسي جدید التاسیس اصولگرا به نام «جمعيت حاميان ولايت» در پايگاه اطلاع رساني خود اقدام به درج يك نظرسنجي در خصوص انتخابات يازدهم رياست جمهوري كرده است.

اين تشكل از بازديدكنندگان خود خواسته است تا مناسب ترين گزينه براي يازدهمين انتخابات رياست جمهوري را از ميان علي لاريجاني، محسن رضايي، محمدباقر قاليباف، اسفنديار رحيم مشايي، علي اكبر ولايتي، عزت الله ضرغامي و علي اكبر ناطق نوري انتخاب كنند.

اقدام اين تشكل در حالي صورت گرفته است كه مقام معظم رهبري پيش از انتخابات دهم رياست جمهوري در ديدار با تشكل هاي دانشجويي و دانشگاهي در سيزدهم آبان ماه 88 با انتقاد از فعاليت هاي انتخاباتي زودهنگام فرمودند: «برخي از افراد از حالا مسائل انتخابات را شروع كرده اند، با اينكه هنوز خيلي هم مانده عجله كرده اند. اين مسائل انتخاباتي خيلي مهم است و اهميتش در نزديك انتخابات، از جهت حضور در عرصه انتخاباتي است؛ اما اهميت امروزش از جهت مشغول كردن افراد به يكديگر، گلاويز شدن با هم، بد گويي كردن از همديگر و منصرف كردن ذهن هاي از مسائل اصلي است.»

گر چه هنوز از اهداف پشت پرده اين تشكل اخباري در دست نيست، اما اغلب افراد شركت كننده در اين نظرسنجي اسفنديار رحيم مشايي را به عنوان گزينه مناسب انتخابات يازدهم برگزيده اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غفور 3 شهريور 1389
این تشکل نام اصلی اش حامیان انقلاب اسلامی است.از عنوان حامیان ولایت سواستفاده می کنند. در انتخابات ریاست جمهوری به نرخ مناطق طرفدار موسوی و در مواردی احمدی نژاد بودند. دبیرکلش به دروغ از عنوان مشاور شهردار تهران در استان ها استفاده می کند. بررسی این جریان فرصت طلب ضروری است
اسفندیار رحیم مشائی 4 شهريور 1389
ایشان گزینه خوبی برای ریاست جمهوری میباشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.261 seconds.